druk wielkoformatowy Warszawa

Daj się odnaleźć w sieci. Szerokie pozycjonowanie stron www – Warszawa, Grodzisk Mazowiecki, Mińsk Mazowiecki

Daj się odnaleźć w sieci. Szerokie pozycjonowanie stron www – Warszawa, Grodzisk Mazowiecki, Mińsk Mazowiecki

cze 30, 2017

Szybko i łatwo pozycjonować stronę internetową. Czy to jest w ogóle możliwe? Wiele osób sądzi, że tak. Rzeczywistość pokazuje jednak, że pozycjonowanie www wcale nie jest zadaniem łatwym i szybko nie da się osiągnąć zadowalających efektów. Jeśli ktoś obiecuje, że pozycjonowanie stron może trwać kilka tygodni i będziemy zadowoleni, to zazwyczaj kłamie. Większość...

Linki pozycjonujące – jak zdobyć?

Linki pozycjonujące – jak zdobyć?

lut 28, 2017

Aby móc skutecznie pozycjonować i zwiększyć ilość odwiedzić własnej strony internetowej, niezbędnym elementem do osiągnięcia tego sukcesu są linki pozycjonujące Warto jednak mieć na uwadze fakt, iż każde działanie mające na celu zdobycie linków jest (według Google) zabronione i może zakończyć się usunięciem witryny z list wyszukiwania, co może dość drastycznie...

Reklama ukryta

Reklama ukryta

kwi 22, 2014

Reklama ukryta nosi również miano reklamy nieuczciwej. Celem tej reklamy jest wprowadzenie w błąd odbiorcy. Odbiorca często nie wie, że ma do czynienia z reklamą, ponieważ reklama ukryta jest mało rozpoznawalna. Często nie jest oznaczana jako przekaz reklamowy, jest nieuczciwą praktyką rynkową. W reklamie ukrytej odbiorca ma wrażenie, że spotyka się z neutralną...

Reklama telewizyjna

Reklama telewizyjna

mar 22, 2014

Nowoczesną formą reklamy jest reklama telewizyjna. Spośród wszystkich typów reklam ma ona największą siłę oddziaływania. Reklama telewizyjna ma bardzo duży zasięg, telewizja jest oglądana niemalże przez każdego człowieka. Reklama w telewizji umożliwia przekazanie właściwości i funkcji reklamowanego produktu dzięki wykorzystaniu obrazu i dźwięku jednocześnie,...

Reklama społeczna

Reklama społeczna

mar 11, 2014

Reklama społeczna jest procesem komunikacji, który ma na celu wywołanie społecznie pożądanych postaw i zachowań. Działanie tej reklamy jest dwojakie. Reklama ta nakłania do pozytywnych społecznych zachowań takich jak pomoc potrzebującym, zachęca do oddawania krwi itp. Drugim oddziaływaniem jest zniechęcanie do niepożądanych postaw i zachowań jak na przykład...