druk wielkoformatowy Warszawa

Reklama tranzytowa

Reklama tranzytowa

kwi 30, 2014

Reklama tranzytowa jest rodzajem reklamy zewnętrznej. Nośnikiem tej reklamy są środki komunikacji, czyli autobusy, busy, taksówki, samochody prywatne. Ta forma reklamy ma duży zasięg, z uwagi na to, że nośniki informacji stale się przemieszczają. Umieszczana na środkach komunikacji publicznej zapewnia szeroką rzeszę odbiorców, a także dużą powierzchnię do...

Reklama uciążliwa

Reklama uciążliwa

kwi 11, 2014

Reklama uciążliwa jest natrętną formą reklamy. Często reklama ta ingeruje w strefę prywatności odbiorców. Reklama uciążliwa jest powszechnie stosowana, jednak jest mało skuteczna. Ludzie bronią się przed tą formą reklamy, nie chcą rozmawiać z przedstawicielami, którzy pojawiają się w miejscach publicznych, lub dzwonią do drzwi mieszkania oferując swoje produkty...

Reklama telewizyjna

Reklama telewizyjna

mar 22, 2014

Nowoczesną formą reklamy jest reklama telewizyjna. Spośród wszystkich typów reklam ma ona największą siłę oddziaływania. Reklama telewizyjna ma bardzo duży zasięg, telewizja jest oglądana niemalże przez każdego człowieka. Reklama w telewizji umożliwia przekazanie właściwości i funkcji reklamowanego produktu dzięki wykorzystaniu obrazu i dźwięku jednocześnie,...

Reklama społeczna

Reklama społeczna

mar 11, 2014

Reklama społeczna jest procesem komunikacji, który ma na celu wywołanie społecznie pożądanych postaw i zachowań. Działanie tej reklamy jest dwojakie. Reklama ta nakłania do pozytywnych społecznych zachowań takich jak pomoc potrzebującym, zachęca do oddawania krwi itp. Drugim oddziaływaniem jest zniechęcanie do niepożądanych postaw i zachowań jak na przykład...

Wpływ reklamy na sprzedaż

Wpływ reklamy na sprzedaż

lut 22, 2014

W dzisiejszych czasach na rynku jest bardzo duża różnorodność produktów, które możemy swobodnie wybierać. Firmy muszą za sobą konkurować, aby pozyskać klientów, zapewniając, że ich produkt jest najlepszy. Aby zwiększyć sprzedaż stosują różne formy reklamy i promocji. Reklama ma przyciągnąć klientów, wzbudzić pozytywne skojarzenia związane z marką produktu....