druk wielkoformatowy Warszawa

Reklama ukryta

Reklama ukryta

kwi 22, 2014

Reklama ukryta nosi również miano reklamy nieuczciwej. Celem tej reklamy jest wprowadzenie w błąd odbiorcy. Odbiorca często nie wie, że ma do czynienia z reklamą, ponieważ reklama ukryta jest mało rozpoznawalna. Często nie jest oznaczana jako przekaz reklamowy, jest nieuczciwą praktyką rynkową. W reklamie ukrytej odbiorca ma wrażenie, że spotyka się z neutralną...

Baner reklamowy

Baner reklamowy

kwi 9, 2014

Bardzo powszechną i znaną formą reklamy wizualnej jest banner reklamowy. Banner jest widocznym komunikatem i przekazem treści reklamowej. Pełni funkcję plakatów, reklamy i informacji. Najczęściej jest kolorowy, umieszczony na płachcie odpowiedniego płótna. Umieszczony musi być w widocznym miejscu, odpowiedni rozmiar musi zapewnić czytelność i przejrzystość. Na...

Reklama radiowa

Reklama radiowa

mar 30, 2014

Reklama radiowa jest specyficzną formą reklamy, ponieważ, oddziałuje na odbiorców tylko za pomocą dźwięku. W reklamie tej nie ma możliwości wykorzystania obrazu, potencjalni klienci nie widzą produktów, które dana firma oferuje. Kolejnym minusem tej formy reklamy jest jej ograniczony zasięg. Jeśli jest emitowana w stacjach lokalnych lub regionalnych trafia...

Wpływ reklamy na dzieci

Wpływ reklamy na dzieci

lut 28, 2014

Reklama wywiera bardzo znaczący wpływ szczególnie na dzieci. Dzieci w wieku przedszkolnym nie rozumieją jeszcze istoty reklamy wierzą, że w reklamie wszystko jest prawdą myślą, że reklamowany produkt jest najładniejszy i najlepszy na świecie. Najbardziej ich uwagę przyciągają reklamowane zabawki, potrafią używać różnych sztuczek by skłonić rodziców do zakupu....

Wpływ reklamy na człowieka

Wpływ reklamy na człowieka

lut 11, 2014

Każdy człowiek jest skazany na reklamę, którą spotykamy wszędzie każdego dnia. Zjawisko reklamy jest potężną siłą oddziałującą na człowieka, kształtuje jego styl życia, system wartości, a nawet spojrzenie na świat. Przez całe życie człowiek dąży do szczęścia, dokonuje wyborów, kształtuje swoją osobowość, a reklama cały czas uczestniczy w tym procesie. Niekiedy...