druk wielkoformatowy Warszawa

Bądź najlepszy na rynku! Agencje kreatywne i marketingowe w Warszawie

Bądź najlepszy na rynku! Agencje kreatywne i marketingowe w Warszawie

cze 22, 2017

Kreatywność jest bardzo ważna, przynajmniej w firmach, które zajmują się kreowaniem wizerunku różnych marek. Korzystają z ich usług głównie nowe firmy, które pragną wejść na rynek. Niektóre, z tych, które są na rynku już wiele lat, również korzystają z ich usług. Robią to po to, aby zainteresować ludzi nowym pomysłem. Gdzie najlepsze agencje? Warszawa to...

Spam

Spam

maj 9, 2014

Spam są to wiadomości elektroniczne, rozpowszechniane i przesyłane za pomocą poczty elektronicznej. Bardzo często są to wiadomości niechciane i niepotrzebne. Wiadomości te są rozsyłane w dużej ilości i o jednakowych treściach. Trafiają do nieznanych odbiorców, pomimo że odbiorca nie wyraził wcześniejszej zgody na otrzymywanie tych informacji. Obecnie masowo...

Reklama tranzytowa

Reklama tranzytowa

kwi 30, 2014

Reklama tranzytowa jest rodzajem reklamy zewnętrznej. Nośnikiem tej reklamy są środki komunikacji, czyli autobusy, busy, taksówki, samochody prywatne. Ta forma reklamy ma duży zasięg, z uwagi na to, że nośniki informacji stale się przemieszczają. Umieszczana na środkach komunikacji publicznej zapewnia szeroką rzeszę odbiorców, a także dużą powierzchnię do...

Reklama ukryta

Reklama ukryta

kwi 22, 2014

Reklama ukryta nosi również miano reklamy nieuczciwej. Celem tej reklamy jest wprowadzenie w błąd odbiorcy. Odbiorca często nie wie, że ma do czynienia z reklamą, ponieważ reklama ukryta jest mało rozpoznawalna. Często nie jest oznaczana jako przekaz reklamowy, jest nieuczciwą praktyką rynkową. W reklamie ukrytej odbiorca ma wrażenie, że spotyka się z neutralną...

Reklama uciążliwa

Reklama uciążliwa

kwi 11, 2014

Reklama uciążliwa jest natrętną formą reklamy. Często reklama ta ingeruje w strefę prywatności odbiorców. Reklama uciążliwa jest powszechnie stosowana, jednak jest mało skuteczna. Ludzie bronią się przed tą formą reklamy, nie chcą rozmawiać z przedstawicielami, którzy pojawiają się w miejscach publicznych, lub dzwonią do drzwi mieszkania oferując swoje produkty...