druk wielkoformatowy Warszawa

Reklama tranzytowa

Reklama tranzytowa

kwi 30, 2014

Reklama tranzytowa jest rodzajem reklamy zewnętrznej. Nośnikiem tej reklamy są środki komunikacji, czyli autobusy, busy, taksówki, samochody prywatne. Ta forma reklamy ma duży zasięg, z uwagi na to, że nośniki informacji stale się przemieszczają. Umieszczana na środkach komunikacji publicznej zapewnia szeroką rzeszę odbiorców, a także dużą powierzchnię do...

Reklama radiowa

Reklama radiowa

mar 30, 2014

Reklama radiowa jest specyficzną formą reklamy, ponieważ, oddziałuje na odbiorców tylko za pomocą dźwięku. W reklamie tej nie ma możliwości wykorzystania obrazu, potencjalni klienci nie widzą produktów, które dana firma oferuje. Kolejnym minusem tej formy reklamy jest jej ograniczony zasięg. Jeśli jest emitowana w stacjach lokalnych lub regionalnych trafia...

Reklama telewizyjna

Reklama telewizyjna

mar 22, 2014

Nowoczesną formą reklamy jest reklama telewizyjna. Spośród wszystkich typów reklam ma ona największą siłę oddziaływania. Reklama telewizyjna ma bardzo duży zasięg, telewizja jest oglądana niemalże przez każdego człowieka. Reklama w telewizji umożliwia przekazanie właściwości i funkcji reklamowanego produktu dzięki wykorzystaniu obrazu i dźwięku jednocześnie,...

Wpływ reklamy na dzieci

Wpływ reklamy na dzieci

lut 28, 2014

Reklama wywiera bardzo znaczący wpływ szczególnie na dzieci. Dzieci w wieku przedszkolnym nie rozumieją jeszcze istoty reklamy wierzą, że w reklamie wszystko jest prawdą myślą, że reklamowany produkt jest najładniejszy i najlepszy na świecie. Najbardziej ich uwagę przyciągają reklamowane zabawki, potrafią używać różnych sztuczek by skłonić rodziców do zakupu....

Gadżet reklamowy

Gadżet reklamowy

lut 9, 2014

Gadżet reklamowy jest to z reguły mały przedmiot o charakterze reklamowym. Są to upominki rozdawane bezpłatnie w ramach promocji reklamowej. Firmy i przedsiębiorstwa chcąc pozyskać klientów dodają tak zwane gratisy do zakupionych towarów. Gadżet pełni funkcję emocjonalną poprzez budowanie odpowiedniej relacji z klientem. Drugą funkcją, jaką spełnia gadżet jest...