druk wielkoformatowy Warszawa

Reklama internetowa

Reklama internetowa

maj 21, 2014

Popularną formą reklamy jest reklama internetowa. Reklama ta odbywa się za pomocą Internetu i stron WWW. Jak każda reklama, również reklama internetowa ma na celu pozyskiwanie klientów, za pośrednictwem przesyłania informacji marketingowych. Reklamy pojawiają się na storach internetowych dzięki odpowiednim narzędziom.   Podstawowym narzędziem jest tak...

Reklama prasowa

Reklama prasowa

maj 11, 2014

Powszechną i znaną już od wielu lat formą reklamy jest reklama prasowa. Źródłem przekazu informacji jest prasa. W prasie na całym świecie publikowane są na całych stronach lub w osobnych kolumnach ogłoszenia reklamowe. Ogłoszenia te trafiają do wielu odbiorców poprzez prasę codzienną, tygodniki i magazyny. Często do reklam w prasie umieszczane są darmowe próbki...

Reklama ukryta

Reklama ukryta

kwi 22, 2014

Reklama ukryta nosi również miano reklamy nieuczciwej. Celem tej reklamy jest wprowadzenie w błąd odbiorcy. Odbiorca często nie wie, że ma do czynienia z reklamą, ponieważ reklama ukryta jest mało rozpoznawalna. Często nie jest oznaczana jako przekaz reklamowy, jest nieuczciwą praktyką rynkową. W reklamie ukrytej odbiorca ma wrażenie, że spotyka się z neutralną...

Wpływ reklamy na człowieka

Wpływ reklamy na człowieka

lut 11, 2014

Każdy człowiek jest skazany na reklamę, którą spotykamy wszędzie każdego dnia. Zjawisko reklamy jest potężną siłą oddziałującą na człowieka, kształtuje jego styl życia, system wartości, a nawet spojrzenie na świat. Przez całe życie człowiek dąży do szczęścia, dokonuje wyborów, kształtuje swoją osobowość, a reklama cały czas uczestniczy w tym procesie. Niekiedy...

Gadżet reklamowy

Gadżet reklamowy

lut 9, 2014

Gadżet reklamowy jest to z reguły mały przedmiot o charakterze reklamowym. Są to upominki rozdawane bezpłatnie w ramach promocji reklamowej. Firmy i przedsiębiorstwa chcąc pozyskać klientów dodają tak zwane gratisy do zakupionych towarów. Gadżet pełni funkcję emocjonalną poprzez budowanie odpowiedniej relacji z klientem. Drugą funkcją, jaką spełnia gadżet jest...