druk wielkoformatowy Warszawa

Linki pozycjonujące – jak zdobyć?

Linki pozycjonujące – jak zdobyć?

lut 28, 2017

Aby móc skutecznie pozycjonować i zwiększyć ilość odwiedzić własnej strony internetowej, niezbędnym elementem do osiągnięcia tego sukcesu są linki pozycjonujące Warto jednak mieć na uwadze fakt, iż każde działanie mające na celu zdobycie linków jest (według Google) zabronione i może zakończyć się usunięciem witryny z list wyszukiwania, co może dość drastycznie...

Reklama prasowa

Reklama prasowa

maj 11, 2014

Powszechną i znaną już od wielu lat formą reklamy jest reklama prasowa. Źródłem przekazu informacji jest prasa. W prasie na całym świecie publikowane są na całych stronach lub w osobnych kolumnach ogłoszenia reklamowe. Ogłoszenia te trafiają do wielu odbiorców poprzez prasę codzienną, tygodniki i magazyny. Często do reklam w prasie umieszczane są darmowe próbki...

Reklama społeczna

Reklama społeczna

mar 11, 2014

Reklama społeczna jest procesem komunikacji, który ma na celu wywołanie społecznie pożądanych postaw i zachowań. Działanie tej reklamy jest dwojakie. Reklama ta nakłania do pozytywnych społecznych zachowań takich jak pomoc potrzebującym, zachęca do oddawania krwi itp. Drugim oddziaływaniem jest zniechęcanie do niepożądanych postaw i zachowań jak na przykład...

Kampania reklamowa

Kampania reklamowa

mar 9, 2014

Kampania reklamowa są to różnorodne działania marketingowe. Działania te skierowana są do ściśle określonej grupy, na którą mają oddziaływać. Kampania reklamowa prowadzona jest przez wyspecjalizowane przedsiębiorstwa, którymi są agencje reklamowe. Przed kampanią musi być przeprowadzona analiza rynku. Realizując kampanie reklamową tworzone są środki reklamowe,...

Gadżet reklamowy

Gadżet reklamowy

lut 9, 2014

Gadżet reklamowy jest to z reguły mały przedmiot o charakterze reklamowym. Są to upominki rozdawane bezpłatnie w ramach promocji reklamowej. Firmy i przedsiębiorstwa chcąc pozyskać klientów dodają tak zwane gratisy do zakupionych towarów. Gadżet pełni funkcję emocjonalną poprzez budowanie odpowiedniej relacji z klientem. Drugą funkcją, jaką spełnia gadżet jest...