druk wielkoformatowy Warszawa

Reklama internetowa

Reklama internetowa

maj 21, 2014

Popularną formą reklamy jest reklama internetowa. Reklama ta odbywa się za pomocą Internetu i stron WWW. Jak każda reklama, również reklama internetowa ma na celu pozyskiwanie klientów, za pośrednictwem przesyłania informacji marketingowych. Reklamy pojawiają się na storach internetowych dzięki odpowiednim narzędziom.   Podstawowym narzędziem jest tak...

Spam

Spam

maj 9, 2014

Spam są to wiadomości elektroniczne, rozpowszechniane i przesyłane za pomocą poczty elektronicznej. Bardzo często są to wiadomości niechciane i niepotrzebne. Wiadomości te są rozsyłane w dużej ilości i o jednakowych treściach. Trafiają do nieznanych odbiorców, pomimo że odbiorca nie wyraził wcześniejszej zgody na otrzymywanie tych informacji. Obecnie masowo...

Reklama tranzytowa

Reklama tranzytowa

kwi 30, 2014

Reklama tranzytowa jest rodzajem reklamy zewnętrznej. Nośnikiem tej reklamy są środki komunikacji, czyli autobusy, busy, taksówki, samochody prywatne. Ta forma reklamy ma duży zasięg, z uwagi na to, że nośniki informacji stale się przemieszczają. Umieszczana na środkach komunikacji publicznej zapewnia szeroką rzeszę odbiorców, a także dużą powierzchnię do...

Reklama uciążliwa

Reklama uciążliwa

kwi 11, 2014

Reklama uciążliwa jest natrętną formą reklamy. Często reklama ta ingeruje w strefę prywatności odbiorców. Reklama uciążliwa jest powszechnie stosowana, jednak jest mało skuteczna. Ludzie bronią się przed tą formą reklamy, nie chcą rozmawiać z przedstawicielami, którzy pojawiają się w miejscach publicznych, lub dzwonią do drzwi mieszkania oferując swoje produkty...

Baner reklamowy

Baner reklamowy

kwi 9, 2014

Bardzo powszechną i znaną formą reklamy wizualnej jest banner reklamowy. Banner jest widocznym komunikatem i przekazem treści reklamowej. Pełni funkcję plakatów, reklamy i informacji. Najczęściej jest kolorowy, umieszczony na płachcie odpowiedniego płótna. Umieszczony musi być w widocznym miejscu, odpowiedni rozmiar musi zapewnić czytelność i przejrzystość. Na...