druk wielkoformatowy Warszawa

Jak wybrać drukarnię?

Jak wybrać drukarnię?

wrz 30, 2012

Drukowanie rozmaitych materiałów – czy prasowych, czy reklamowych, czy też z kolei różnego rodzaju dokumentów jest w dzisiejszych czasach naprawdę powszechną usługą. W każdym większym, a często nawet w tych nieco mniejszych miastach działa chociaż jedna drukarnia, a w większych ośrodkach jest ich znacznie więcej. Z ich usług korzystają już nie tylko duże firmy,...

Drukarnia – jak znaleźć najlepszą?

Drukarnia – jak znaleźć najlepszą?

wrz 13, 2012

Każdemu z nas może zdarzyć się, że będziemy potrzebowali wydruku o wysokiej jakości, jakiej nie uzyskamy drukując na zwyczajnej, komputerowej drukarce. Poza tym, wiele firm z racji charakteru prowadzonej przez siebie działalności korzysta z usług, jakie świadczą drukarnie – mogą to być między innymi agencje reklamowe, redakcje gazet, czy też wydawnictwa, czyli...

Szeroka gama usług poligraficznych

Szeroka gama usług poligraficznych

sie 23, 2012

Każdy, kto chociaż trochę orientuje się w zagadnieniach związanych z branża poligraficzną, doskonale wie, jak duże zmiany zaszły w niej w ostatnich latach. W oczy rzuca się przede wszystkim fakt, że drukarnie coraz częściej korzystają z najbardziej nowoczesnych urządzeń, takich jak komputery czy drukarki cyfrowe. Dzięki nim drukarnia może produkować materiały...

Poligrafia i drukarstwo współcześnie

Poligrafia i drukarstwo współcześnie

sie 11, 2012

Druk znany jest ludzkości od wielu wieków. Od czasu, kiedy został wynaleziony zaszły jednak w nim wielkie zmiany, przez które dzisiejsze drukarnie nie są już tym, czym były. Współcześnie są to naprawdę duże zakłady, dysponujący wyłącznie najbardziej zaawansowanym technologicznie oraz nowoczesnym sprzętem, który umożliwia wykonywanie naprawdę perfekcyjnych kopii...

Najlepsze drukarnie – jak je znaleźć?

Najlepsze drukarnie – jak je znaleźć?

cze 30, 2012

Wybór najlepszej drukarni, która najlepiej wykona powierzoną jej pracę wydaje się kluczową kwestią, od której zależy powodzenie całego projektu lub nawet kampanii reklamowej. Po tym, jak poszczególne materiały, takie jak ulotki, broszury czy gazetki zostaną zaprojektowane, musi zająć się nimi drukarnia. Od tego, jaki będzie efekt jej pracy zależy więc...