lut 22, 2014
W dzisiejszych czasach na rynku jest bardzo duża różnorodność produktów, które możemy swobodnie wybierać. Firmy muszą za sobą konkurować, aby pozyskać klientów, zapewniając, że ich produkt jest najlepszy. Aby zwiększyć sprzedaż stosują różne formy reklamy i promocji. Reklama ma przyciągnąć klientów, wzbudzić pozytywne skojarzenia związane z marką produktu. Działania promocyjne obejmują szeroki zakres zabiegów marketingowych.
Prezentacja towarów odbywa się w rozmaity sposób, rozdawane są bezpłatne próbki i gadżety reklamowe, organizowane są konkursy i degustacje. Duże znaczenie ma również pomysłowy wystrój, który przyciąga ludzkie oko. Ciekawie przedstawiony asortyment skutkuje wzrostem sprzedaży. Dzięki reklamie firma ma być pozytywnie postrzegana na rynku. Od oryginalnej ekspozycji zależy, czy klient zainteresuje się tą a nie inną firmą. Z wszystkich przedstawionych argumentów wynika, że na odbiorcę największy wpływ ma reklama wizualna. Skłania nabywców do skorzystania z oferty, zwiększa popyt na dane dobra.