druk wielkoformatowy Warszawa

Gadżet reklamowy

Gadżet reklamowy

lut 9, 2014

Gadżet reklamowy jest to z reguły mały przedmiot o charakterze reklamowym. Są to upominki rozdawane bezpłatnie w ramach promocji reklamowej. Firmy i przedsiębiorstwa chcąc pozyskać klientów dodają tak zwane gratisy do zakupionych towarów. Gadżet pełni funkcję emocjonalną poprzez budowanie odpowiedniej relacji z klientem. Drugą funkcją, jaką spełnia gadżet jest...

Którą drukarnię wybrać?

Którą drukarnię wybrać?

wrz 3, 2012

Niewiele jest wynalazków, które w równym stopniu wpłynęły na dzieje ludzkości, co druk. Dziś poligrafia nadal się rozwija i co kilka lat wprowadzane są nowe, czasem nawet rewolucyjne rozwiązania, dzięki którym materiały, jakie wypuszcza drukarnia charakteryzują się naprawdę wysoką jakością nie tylko samego druku, ale również materiałów, na jakich zostały...

Poligrafia i drukarstwo współcześnie

Poligrafia i drukarstwo współcześnie

sie 11, 2012

Druk znany jest ludzkości od wielu wieków. Od czasu, kiedy został wynaleziony zaszły jednak w nim wielkie zmiany, przez które dzisiejsze drukarnie nie są już tym, czym były. Współcześnie są to naprawdę duże zakłady, dysponujący wyłącznie najbardziej zaawansowanym technologicznie oraz nowoczesnym sprzętem, który umożliwia wykonywanie naprawdę perfekcyjnych kopii...

Projekty i drukowanie materiałów reklamowych

Projekty i drukowanie materiałów reklamowych

lip 30, 2012

Coraz więcej mówi się o doskonałej jakości drukowanych obecnie materiałów. Nie ma w tym z całą pewnością ani grama przesady, czego dowodem mogą być chociażby drukowane współcześnie albumy czy kolorowe wydawnictwa prasowe – wszystkie z nich wydrukowane zostały z naprawdę dużą perfekcją.   Drukarnia dysponuje dziś bardzo nowoczesnymi maszynami, takimi jak...

Najlepsze drukarnie – jak je znaleźć?

Najlepsze drukarnie – jak je znaleźć?

cze 30, 2012

Wybór najlepszej drukarni, która najlepiej wykona powierzoną jej pracę wydaje się kluczową kwestią, od której zależy powodzenie całego projektu lub nawet kampanii reklamowej. Po tym, jak poszczególne materiały, takie jak ulotki, broszury czy gazetki zostaną zaprojektowane, musi zająć się nimi drukarnia. Od tego, jaki będzie efekt jej pracy zależy więc...