druk wielkoformatowy Warszawa

Reklama telewizyjna

Reklama telewizyjna

mar 22, 2014

Nowoczesną formą reklamy jest reklama telewizyjna. Spośród wszystkich typów reklam ma ona największą siłę oddziaływania. Reklama telewizyjna ma bardzo duży zasięg, telewizja jest oglądana niemalże przez każdego człowieka. Reklama w telewizji umożliwia przekazanie właściwości i funkcji reklamowanego produktu dzięki wykorzystaniu obrazu i dźwięku jednocześnie,...

Reklama społeczna

Reklama społeczna

mar 11, 2014

Reklama społeczna jest procesem komunikacji, który ma na celu wywołanie społecznie pożądanych postaw i zachowań. Działanie tej reklamy jest dwojakie. Reklama ta nakłania do pozytywnych społecznych zachowań takich jak pomoc potrzebującym, zachęca do oddawania krwi itp. Drugim oddziaływaniem jest zniechęcanie do niepożądanych postaw i zachowań jak na przykład...

Wpływ reklamy na dzieci

Wpływ reklamy na dzieci

lut 28, 2014

Reklama wywiera bardzo znaczący wpływ szczególnie na dzieci. Dzieci w wieku przedszkolnym nie rozumieją jeszcze istoty reklamy wierzą, że w reklamie wszystko jest prawdą myślą, że reklamowany produkt jest najładniejszy i najlepszy na świecie. Najbardziej ich uwagę przyciągają reklamowane zabawki, potrafią używać różnych sztuczek by skłonić rodziców do zakupu....

Wpływ reklamy na sprzedaż

Wpływ reklamy na sprzedaż

lut 22, 2014

W dzisiejszych czasach na rynku jest bardzo duża różnorodność produktów, które możemy swobodnie wybierać. Firmy muszą za sobą konkurować, aby pozyskać klientów, zapewniając, że ich produkt jest najlepszy. Aby zwiększyć sprzedaż stosują różne formy reklamy i promocji. Reklama ma przyciągnąć klientów, wzbudzić pozytywne skojarzenia związane z marką produktu....

Wpływ reklamy na człowieka

Wpływ reklamy na człowieka

lut 11, 2014

Każdy człowiek jest skazany na reklamę, którą spotykamy wszędzie każdego dnia. Zjawisko reklamy jest potężną siłą oddziałującą na człowieka, kształtuje jego styl życia, system wartości, a nawet spojrzenie na świat. Przez całe życie człowiek dąży do szczęścia, dokonuje wyborów, kształtuje swoją osobowość, a reklama cały czas uczestniczy w tym procesie. Niekiedy...