cze 23, 2023
Trybunki wystawiennicze to jedno z wielu narzędzi reklamowych wykorzystywanych jako źródło promocji firmy i marki oraz oferowanych przez nią produktów oraz usług. Znane są one również pod nazwą lady wystawienniczej – są więc niezastąpione podczas różnego rodzaju targów branżowych, imprez firmowych czy innych ważnych wydarzeń. Dowiedz się o nich więcej i wybierz opcję dopasowaną do Twoich potrzeb.
Czym są trybunki wystawiennicze?
Trybunka wystawiennicza to inaczej lada wystawiennicza. Jest to narzędzie marketingowe, które doskonale sprawdza się podczas różnego rodzaju eventów i targów branżowych, w których osoby prezentujące produkty firmy chcą je właściwie zaprezentować. Sprawdzają się one zarówno do prezentowania artykułów spożywczych, kosmetycznych, ale też różnego rodzaju akcesoriów. Można rzec, że praktycznie sprawdzą się do przedstawienia każdego rodzaju produktu – od artykułów spożywczych, po biżuterię, sprzęt AGD czy wiele innych.
Trybunki wystawiennicze są niezwykle uniwersalne – wynika to z faktu, iż jest to najprostszy stolik z blatem, który umożliwia rozłożenie produktów i ich ciekawe zaprojektowanie. Sama konstrukcja jest prosta w obsłudze – nie stanowi problemu zarówno z montażem, jak i demontażem. Samo rozkładanie i składanie ścianki jest niezwykle proste i szybkie – zajmuje kilka chwil. Co ważne – całość jest lekka, stąd też nie ma trudności w przenoszeniu czy transporcie. Warto jednak pamiętać, że pomimo iż trybunki są lekkie, to są trwałe – do ich produkcji wykorzystuje się głównie lekkie aluminium.
Warto wspomnieć, że trybunki wystawiennicze pozwalają nie tylko w ciekawy sposób wyeksponować produkty i usługi, ale też mogą służyć jako element reklamy. Na zewnętrznych płaszczyznach można z powodzeniem nadrukować dowolną grafikę, znaki firmowe czy inne elementy, pozwalające zwrócić uwagę potencjalnych klientów.
Jak wykorzystać lady wystawiennicze?
Lady wystawiennicze doskonale sprawdzają się podczas różnego rodzaju wydarzeń. Wśród najczęstszych sytuacji, w których warto w nie zainwestować, znajdują się:
- degustacje podczas eventów firmowych oraz branżowych,
- degustacje prowadzone w sklepach i supermarketach spożywczych,
- funkcjonalny blat wykorzystywany podczas prezentacji oferowanych usług – np. tworzenia ręcznie zdobionej biżuterii,
- sposób na wyeksponowanie towarów i produktów,
- pomocne stoisko podczas imprez plenerowych różnego rodzaju,
- sposób na stworzenie roboczej recepcji w nagłych sytuacjach,
- wyspa umożliwiająca stworzenie miejsca do spożycia napojów oraz posiłków.
To tylko kilka z wielu możliwości wykorzystania lad wystawienniczych. Możliwości ich wykorzystania jest tak wiele, że ogranicza nas jedynie wyobraźnia i potrzeby. jednego dnia możesz ją zabrać na imprezę plenerową, innego ustawić w swojej firmie, a jeszcze kolejnego wykorzystać jako stolik podczas imprezy firmowej. Co ważne – każdorazowo możesz dopasowywać ladę do swoich potrzeb – aby jednak było to możliwe, warto zadbać o uniwersalną grafikę, która będzie pasować do różnych sytuacji. Trybunki są praktyczne i interesujące, a to z kolei sprawia, że są skuteczne, bez względu na to, czy trybunek ma pełnić funkcję stolika roboczego czy blatu do ekspozycji produktów.