sie 23, 2012
Każdy, kto chociaż trochę orientuje się w zagadnieniach związanych z branża poligraficzną, doskonale wie, jak duże zmiany zaszły w niej w ostatnich latach. W oczy rzuca się przede wszystkim fakt, że drukarnie coraz częściej korzystają z najbardziej nowoczesnych urządzeń, takich jak komputery czy drukarki cyfrowe. Dzięki nim drukarnia może produkować materiały nie tylko szybciej, ale również z większa dbałością o wizualne szczegóły, przez co poligrafia jaką dziś znamy jest w stanie między innymi drukować zdjęcia doskonałej jakości na materiałach do niedawna uznawanych za nieprzyjazne drukarzom oraz w wielkich formatach, co podziwiać możemy na przykład na wszechobecnych billboardach.
Nie bez znaczenia jest również to, że zakres klientów drukarni stale się poszerza – dziś są to nie tylko wydawnictwa czy redakcje, ale również agencje reklamowe, mniejsze firmy, a nawet zwykli ludzie, korzystający z ich usług do stworzenia wyjątkowych pamiątek lub kiedy zależy im na profesjonalnym wyglądzie określonych pism czy dokumentów.