druk wielkoformatowy Warszawa

Reklama tranzytowa

Reklama tranzytowa

kwi 30, 2014

Reklama tranzytowa jest rodzajem reklamy zewnętrznej. Nośnikiem tej reklamy są środki komunikacji, czyli autobusy, busy, taksówki, samochody prywatne. Ta forma reklamy ma duży zasięg, z uwagi na to, że nośniki informacji stale się przemieszczają. Umieszczana na środkach komunikacji publicznej zapewnia szeroką rzeszę odbiorców, a także dużą powierzchnię do...

Reklama uciążliwa

Reklama uciążliwa

kwi 11, 2014

Reklama uciążliwa jest natrętną formą reklamy. Często reklama ta ingeruje w strefę prywatności odbiorców. Reklama uciążliwa jest powszechnie stosowana, jednak jest mało skuteczna. Ludzie bronią się przed tą formą reklamy, nie chcą rozmawiać z przedstawicielami, którzy pojawiają się w miejscach publicznych, lub dzwonią do drzwi mieszkania oferując swoje produkty...

Reklama radiowa

Reklama radiowa

mar 30, 2014

Reklama radiowa jest specyficzną formą reklamy, ponieważ, oddziałuje na odbiorców tylko za pomocą dźwięku. W reklamie tej nie ma możliwości wykorzystania obrazu, potencjalni klienci nie widzą produktów, które dana firma oferuje. Kolejnym minusem tej formy reklamy jest jej ograniczony zasięg. Jeśli jest emitowana w stacjach lokalnych lub regionalnych trafia...

Wpływ reklamy na dzieci

Wpływ reklamy na dzieci

lut 28, 2014

Reklama wywiera bardzo znaczący wpływ szczególnie na dzieci. Dzieci w wieku przedszkolnym nie rozumieją jeszcze istoty reklamy wierzą, że w reklamie wszystko jest prawdą myślą, że reklamowany produkt jest najładniejszy i najlepszy na świecie. Najbardziej ich uwagę przyciągają reklamowane zabawki, potrafią używać różnych sztuczek by skłonić rodziców do zakupu....

Wpływ reklamy na człowieka

Wpływ reklamy na człowieka

lut 11, 2014

Każdy człowiek jest skazany na reklamę, którą spotykamy wszędzie każdego dnia. Zjawisko reklamy jest potężną siłą oddziałującą na człowieka, kształtuje jego styl życia, system wartości, a nawet spojrzenie na świat. Przez całe życie człowiek dąży do szczęścia, dokonuje wyborów, kształtuje swoją osobowość, a reklama cały czas uczestniczy w tym procesie. Niekiedy...