druk wielkoformatowy Warszawa

Reklama prasowa

Reklama prasowa

maj 11, 2014

Powszechną i znaną już od wielu lat formą reklamy jest reklama prasowa. Źródłem przekazu informacji jest prasa. W prasie na całym świecie publikowane są na całych stronach lub w osobnych kolumnach ogłoszenia reklamowe. Ogłoszenia te trafiają do wielu odbiorców poprzez prasę codzienną, tygodniki i magazyny. Często do reklam w prasie umieszczane są darmowe próbki...

Spam

Spam

maj 9, 2014

Spam są to wiadomości elektroniczne, rozpowszechniane i przesyłane za pomocą poczty elektronicznej. Bardzo często są to wiadomości niechciane i niepotrzebne. Wiadomości te są rozsyłane w dużej ilości i o jednakowych treściach. Trafiają do nieznanych odbiorców, pomimo że odbiorca nie wyraził wcześniejszej zgody na otrzymywanie tych informacji. Obecnie masowo...

Reklama ukryta

Reklama ukryta

kwi 22, 2014

Reklama ukryta nosi również miano reklamy nieuczciwej. Celem tej reklamy jest wprowadzenie w błąd odbiorcy. Odbiorca często nie wie, że ma do czynienia z reklamą, ponieważ reklama ukryta jest mało rozpoznawalna. Często nie jest oznaczana jako przekaz reklamowy, jest nieuczciwą praktyką rynkową. W reklamie ukrytej odbiorca ma wrażenie, że spotyka się z neutralną...

Reklama uciążliwa

Reklama uciążliwa

kwi 11, 2014

Reklama uciążliwa jest natrętną formą reklamy. Często reklama ta ingeruje w strefę prywatności odbiorców. Reklama uciążliwa jest powszechnie stosowana, jednak jest mało skuteczna. Ludzie bronią się przed tą formą reklamy, nie chcą rozmawiać z przedstawicielami, którzy pojawiają się w miejscach publicznych, lub dzwonią do drzwi mieszkania oferując swoje produkty...

Baner reklamowy

Baner reklamowy

kwi 9, 2014

Bardzo powszechną i znaną formą reklamy wizualnej jest banner reklamowy. Banner jest widocznym komunikatem i przekazem treści reklamowej. Pełni funkcję plakatów, reklamy i informacji. Najczęściej jest kolorowy, umieszczony na płachcie odpowiedniego płótna. Umieszczony musi być w widocznym miejscu, odpowiedni rozmiar musi zapewnić czytelność i przejrzystość. Na...