druk wielkoformatowy Warszawa

Nowa firma, nowa marka. Firma brandingowa: brand design – agencja brandingowa w Warszawie

Nowa firma, nowa marka. Firma brandingowa: brand design – agencja brandingowa w Warszawie

lip 18, 2017

Kto powinien zająć się twoją firmą od podstaw? Oczywiście jakaś porządna firma brandingowa! Tego typu firm jest całkiem sporo. Nie każda jest jednak warta uwagi. Agencja brandingowa, którą wybierzemy powinna cieszyć się naprawdę dobrą opinią. Warto zwrócić uwagę na to, jakie marki wypromowała i jak radzą sobie one na rynku. Jeśli funkcjonują z powodzeniem, to...

Strona na wysokim miejscu w wyszukiwarce. pozycjonowanie stron Pszczyna, Racibórz

Strona na wysokim miejscu w wyszukiwarce. pozycjonowanie stron Pszczyna, Racibórz

lip 2, 2017

Pozycjonowanie strony internetowej można wykonywać z każdego niemal miejsca na świecie. Nie ma więc znaczenia czy pracujemy w takich miejscowościach jak Racibórz, Pszczyna, Kraków, Warszawa, czy jeszcze innych. Wszędzie możemy pracować. Wystarczy, że będziemy mieć dostęp do internetu oraz komputer, a to ma przecież praktycznie każdy z nas. Po co pozycjonujemy?...

Reklama internetowa

Reklama internetowa

maj 21, 2014

Popularną formą reklamy jest reklama internetowa. Reklama ta odbywa się za pomocą Internetu i stron WWW. Jak każda reklama, również reklama internetowa ma na celu pozyskiwanie klientów, za pośrednictwem przesyłania informacji marketingowych. Reklamy pojawiają się na storach internetowych dzięki odpowiednim narzędziom.   Podstawowym narzędziem jest tak...

Baner reklamowy

Baner reklamowy

kwi 9, 2014

Bardzo powszechną i znaną formą reklamy wizualnej jest banner reklamowy. Banner jest widocznym komunikatem i przekazem treści reklamowej. Pełni funkcję plakatów, reklamy i informacji. Najczęściej jest kolorowy, umieszczony na płachcie odpowiedniego płótna. Umieszczony musi być w widocznym miejscu, odpowiedni rozmiar musi zapewnić czytelność i przejrzystość. Na...

Reklama społeczna

Reklama społeczna

mar 11, 2014

Reklama społeczna jest procesem komunikacji, który ma na celu wywołanie społecznie pożądanych postaw i zachowań. Działanie tej reklamy jest dwojakie. Reklama ta nakłania do pozytywnych społecznych zachowań takich jak pomoc potrzebującym, zachęca do oddawania krwi itp. Drugim oddziaływaniem jest zniechęcanie do niepożądanych postaw i zachowań jak na przykład...